Tröttsamt

Idag känner jag mig mer död än levande. Är så enormt trött, har ont och är sådär drygt tung i huvdet. Jag fick migrän igårkväll så antagligen det som ligger på lur även idag. Har oxå haft stora problem med vanlig huvudvärk sen mitt hb började strula så hemskt. Jag tror oxå att det förresten är ännu lägre nu för jag hade ju bara 92 sist de kollade och efter det har jag haft mensen, blödningar från örat, ja t.o.m näsblod.
Men på fredag har jag en tid för att få järninjektionen nr två, hoppas bara det går vägen oxå. Sist fick jag ju ge mig hem med fyra misslyckade stick, de kunde med andra ord inte få in en kanyl i mig, har alltid varit svårstucken men dock brukar det till slut lyckas iaf.
 
Jag har legat det mesta av dagen idag, har oxå hemskt ont i magen idag så ska bli så skönt att ta sista Antibiotikan imorgon. Alla de här tabletterna knäcker ju både min mage och mig!
Sen är det bara till att hoppas att denna omgång av antibiotika tagit död på både borrelian och den där rosfebern.
Idag känns mitt öra rätt så okej och det har inte blött sådär värst mycket. Ett gott tecken!

Nu ska jag slänga mig på soffan igen, blir verkligen trött av ingenting. Så jäkla tråkigt och det börjar gå mig på nerverna för rastlös börjar jag bli, det är kanske å andra sidan ett friskhetstecken?
I vilket fall behöver jag nu sussa lite till
!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0