Hoppelisa

Igår var jag som sagt hos min "häxa" och det gick väl bra, hon behandlade mig och rådde mig sen att åka till sjukhuset för att kolla upp min fot riktigt då hon misstänkte att det kanske blivit en spricka i den.
Så jag åkte till akuten sen igårkväll och visst hade hon rätt, en spricka i ankeln så nu är det kryckor i minst två veckor som gäller. Jag fick en stödstrumpa jag inte får ta av på tre dagar, sen får jag bara byta den för ska va på i två ´veckor den oxå. Så jag får alltså inte belasta den och med vila och bandage ska det sen kunna läka igen.
Detta var verkligen inte vad jag ville och behövde!
Hatar de där kryckorna, vet inte hur mycket jag hoppat på dem i mina dagar.
Man får ju absolut inget med sig men visst funkar det och om inte så är jag ju iaf van.
Bultandet avtog faktiskt endel redan igårkväll, säkert pga strumpan. Den sitter stenhårt så ger ju oxå bra stöd då då. Sen ska jag hålla den högt.
'
Ja det ska väl bli bra det här oxå och imorgon har jag som mål att in till skolan igen, varit grymt rastlös idag men tur att det var den lediga dagen idag så jag fick ta igen mig lite.
Ska först iväg imorgonbitti för att ta blodprover, tror och hoppas järnet gått upp.
Så ja, jag får allt ta och hoppa vidare bara!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman <3 Du är så himla söt med dina kommentarer hos mig :)
Söt du va som tänkte på mig igår <3 Det var därför det gick så bra!
Vi har 6höns nu, o en tupp. En höna dog ju :(
Sen har vi 4 kycklingar som vi hoppas på är hönor. ;)
Vi har problem med skatorna, som flyger in o pickar
Sönder äggen i hönshuset:(
Jaa jätte skönt att det går bra för Lovisa på dagis :)
Det går bättre o bättre för varje dag o hon blir mer o mer
Som hemma :)
Å jag börjar faktiskt inse att det är rätt praktiskt med dagis ;)
Hur känns det i foten nu? Vet du vad du kan ha gjort?
Saknar dig !! Vi kanske kan höras på tlf nån dag? Om jag förstår vad du säger ;) hihi.
Kram o ta hand om foten!

2012-08-09 @ 22:38:25
URL: http://vimsmaja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0