Tyst!

Imorse var det då dax att vinka av Martina, Jimmy, Jack och Colin som skulle ge sig hemåt.
Det där är minsann lika jobbigt varje gång, goa Jack vägrade att stiga upp idag och ville va kvar...Och jag saknar dem redan!
Nu hoppas jag bara att vi snart kan ses igen och att tiden dit ska gå fort, jobbigt att ha dem sådär långt bort och man missar ju så mycket med barnens utveckling, visst att vi pratar och sådär men inte samma sak ju.
Man märkte att lille Colin utvecklades bara på de här 10 dagarna, gud så fin han är.
Jag har verkligen bara njutit nu, gossat en massa med honom, och umgåtts med Jack, ja med dem allihopa <3

Så min påsk har varit jätte härligt, bara umgåtts med de mina :)
Min pluttefis har oxå varit här och mysigt att se hur han och Jack leker ihop :)

Jag mår hyfsat bra, är jämt så grymt trött bara men det är iaf under kontroll.
Nu är det så himla tyst här och saknaden är som sagt stor alleredan.

Nu är då påsken snart över och en ny vecka är här.
Imorgon ska jag iväg på ett sudiebesök, på Valjeviken.
Jag ska ev gå med i en kurs som heter "Liv i livet", detta går genom FK och är för dem som av olika anledningar gått hemma länge, man ska få den sociala biten, jobba med sig själv, avluta det hela med en praktik osv....Låter bra tycker jag och nu börjar jag bli rastlös av att gå hemma och drälla :)
Kan jag hänga med bra på detta kan jag ju sen kanske satsa på skolan igen tänkte jag.

Så jag ser fram emot morgondagen!
Nu får det allt bli lite kaffe, så vart är du nu då Martina? Du som är en värre kaffekäring än jag :P


Här är jag och mina tre söta killar, bara den fjärde som saknas då jag ju har en brorson till :)

Alla de tre fick såklart ägg av påskharen :)



Såhär såg det ut efter en dag full med bus :P
Gissa att jag njuter med famnen full av gossungar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0