Min födelsedag!

Igår blev jag ju ett år äldre och detta firades hela dagen lång :) Ska man gå på alla fina saker jag fick och min smak blev jag nog si sådär 20 eller nåt haha!
Ja, jag älskar som ni vet allt vad rosa och "flicksaker" heter och de mina hade fått med mycket sånt det bara står Malin på...:P
Fick scrappsaker, som jag var i ett stort behov av för har gått mycket av mitt på sistone, fina doftljus, krocketspel (mitt gamla var helt bortröjt och i illa skick men nu fick jag ett gammalt sådant vilket innebär kvalité av annat slag) blommor, vas m.m....Massa fint och lite av varje är en bra sammanfattning, ska oxå köpa mej en bra och praktisk väska som jag får betald, kanon då jag nu ska börja i en "liten skola" :)

Det droppade in folk här under kvällen så visst blev det go´fika oxå, dock ingen tårta för jag är ingen älskare av det så varför ska man då ha det bara för att man ska? Nix, mamma bakade ist goda marängskålar som jag lade grädde i, och massa god frukt...det är ju jag svag för, ja frukten alltså för grädden kan jag både ha o va utan :P
Däremot nåt jag måste ha på min födelsedag är "negerboollar", denna goda boll har jag alltid varit himla svag för och förra årets jätteversion upprepades i år, Christian kom med en likadan alltså så visst är det en kul vana jag nu kan säg hör till min dag :)

Hade en toppendag och de mina skämde bort mig som det hör till, jag hade ju oxå ett litet kalas redan i söndags då Jack var bekymrad över hurvida de skulle missa min stora dag...Eftersom både han och jag gillar äppel blev  det då mumsiga äppelpajer, nåt man kan få till himla bra trots det glutenfria mjölet. Vi bägge bakade för fullt!
Så nu var det över för denna gång och fastän jag närmar mej de 30 med stormsteg fortsätter jag att va lika ung i sinnet eller nåt hihi :P

Tack alla ni som gjort min dag speciell, grattat mig och bara liksom visat att ni bryr er om mig och min dag <3





Kommentarer
Postat av: Terese

Vad skönt att du hade en bra födelsedag. Du verkar ha fått mycket fina saker också :-)



Kramar

2012-04-12 @ 13:02:42
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0