Helg!

Jaha, fredag igen, slutet av September, vart tar tiden egentligen vägen?!
Idag ska jag hälsa på min "tant" Anita, den underbara lilla tant som jag förut bodde granne med. Det är hon som jag brukar måla med så vi ska idag gå genom vårt färglager, snart dax att dra igång igen nu efter sommaruppehållet ju :) Har också beställt lite tomtar och vättar som vi ska måla.
Och efter det åker jag sen direkt in till Christian där helgen ska spenderas. Ikväll ska jag bjuda honom på tacogratäng och imorgon ska jag hjälpa honom med hans loppis, han har en hel länga med saker och har öppet varje lördag. Sen ska jag också hjälpa honom med hans lilla bebis. Han har en liten kattunge, en som han räddade i ett avloppsrör, den hade fastnat och hans mamma med men räddningen kom tyvärr för sent för henne, hemskt!
Kisen är runt 5-6 v och klarar inte sig helt själv så det är fullt upp, Christians andra katter har intte accepterat den lille så det blir ännu mer bök då man får skilja dem åt och sådär. Han ska ha kisen tills den vuxit till sig och så och sen ska den få ett nytt hem där den förhoppningsvis får det bra.
Ja han har alltså en hel del att stå i nu Christian och såklart hjälper jag honom gärna, var hos honom igår oxå och har falltit handlöst för den lille kisen :P

Nu ska jag städa lite och göra klart det födelsedagskort jag fått en beställning på och sen bär det då iväg :)
Ha en bra helg på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0