Härligt

Mitt mående fortsätter i samma riktning, helt underbart skönt!
Jag får fortfarande äta en hel del starka värktabl men det märks ändå en helt klar förbättring och natten som gick var ett rekort på sistone i sovande för mig, den sista tiden har det bara blivit ett par timmar. Fick upp inatt också för att värma min älskade ärtkudde men behövde bara ta lite Alvedon, förut fick jag ta en Tradolan mitt i natten.
Och jag sov sen ända till nio imorse så bara det gör ju mycket för sömnen är då viktig om man ska bli frisk.
Har sen spenderat min eftermiddag med Helen och så Anton, min lillasysters pojkvän, vi har varit i en av mina favvobutiker, Ekohallen. Maria kunde inte men Anton drog inte sig för att åka iväg med oss tjejer på egen hand :P
Det var hemskt skönt att komma ut lite, har ju legat i vad som känns som evigheter.
Och visst blev det lite inhandlat också :)
Hittade äntligen en kruka till min något speciella kaktus (en ringlig sak som bara skjuter i höjden) så det krävs en rejäl kruka, nya panelgardiner blev det oxå, (endast 29 kr så ett bra fynd) en fleecejacka, mitt favvoplagg denna årstid och även den var himla billig, 50 kr och då är det ändå en riktig jacka med dragkedja hela vägen, ja och sen en hel del annat småplock.
Vi hade med andra ord en trevlig shoppingtur och ja, Anton överlevde mitt och Helens pladder, fnitt och shoppande :P

Sen var jag då helt slut så visst märks det att man inte är helt hundra ännu men huvudsaken är ju att det rör sig i rätt riktning :)
Och sen blev det en lugn hemmakväll, mumsat äppelkaka och kollat på "Idol" och nu väntar jag på "Medium".
Sen ska det bli sängen för jisses vad trött jag är, kanske jag t.o.m får skippa "Medium", får se.


Kommentarer
Postat av: Terese

Det är så skönt att du är tillbaka nu, saknar dina inlägg både här och på FB när du är frånvarande. Väldigt skönt att ditt mående fortsätter gå åt rätt håll. Kul och få komma ut lite när du har varit liggande :-)



Ja som sagt, artikeln kommer ut nu på söndag. Söndagsbilagan kan man nog bara köpa just på söndag, inget som man kan köpa i förväg. Så på söndag får du ta dig ut och köpa den. Usch, är lite nervös faktiskt för bilderna...



Kramar

2011-09-21 @ 21:07:05
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0