Det flyter på

Jag har som sagt endel att stå i nu med katter jag ska passa här o där men det flyter på bra, detta trots att jag ju inte kan ta mig här emellan själv för det är lite för långt att gå och särskilt nu då mitt ben ännu är allt annat än bra. Men har många som vet om läget och som då tänker på mig när de ska ut o köra och som utan att ha egen orsak faktiskt ställer upp o kör mig. Tack till er! :)

Igåkväll fick jag oxå en liten gosse att ta hand om, min underbara pluttefis.
Så han kom igårkväll och åkte sen hem nu i eftermiddags.
Han är ju bara såå himla fin och vad jag njuter av att ha barn vid min sida <3
Han sussade gott hela natten och slog sen upp de blå strax innan sju imorse och då med ett stort leende och så "Hej Onna"...han säger just detta ord ist för Malin, fråga mig inte vad han fått det ifrån men iaf :P
Sen har vi gjort lite av varje idag, myst såklart, busat o flamsat oss, varit ute och gått och så stannade vi på fika hos min härliga "tant A", har ju bra gångavstånd till henne nu när jag för tillfället bor här :)

Han sov en bra stund i vagnen och sen var det dax för lunch, trodde det skulle bli si sådär med hans ätande då han såklart fick en massa gottis hos Anitas, hennes urgoa kanelbullar, frukt m.m :)
Kokte potatis och värmde sen den mat som Anton sparat åt mig, han jobbar som kocklärling och tog hem detta från det ställe han jobbar på, en fisk o kräftgryta...Jag är inte alls glad i kräftor men älskar allt vad fisk heter så gav det en chans och vad gott det var!
Och vad pluttisen åt sen då, 3 portioner!

Nu ska jag städa här o plocka lite, behövs efter hans framfart :P
Sen får jag gott sällskap till middagen ikväll, tur det då jag inte tycker om att äta ensam, och sen ska jag hemom en sväng :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0