Världens bästa pappa!

Japp det har jag!
Undrar just hur många som sagt samma sak idag?
Iaf så har min så som många andra pappor idag blivit firad :)
Vi började med en frukost imorse, lillasyster och hennes kille kom med frallor och så hade jag fixat resterande, så som ägg och massa gottis.
Satt kl tre inatt och slog in hans paket (ja jag kunde inte sova så passade på att göra nåt vettigt)
Så han fick paket oxå då imorse.

Sen rullade dagen på, jag skulle haft en gammal skolkompis på besök här men hon är sjuk så får komma en annan dag.
Vi fixade tårta åt pappsen som vi sen avnjöt ikväll när storebror och hans familj också kom hem. Den enda som saknades var storasyster som tyvärr bor för långt borta för att komma över dagen, saknar henne och hennes familj så!

Men trots det fick vi en mycket trevlig kväll och ja, dag oxå :)
Och han är då värd att fira för som sagt så är han den bästa, han är jämt där för mig och mina syskon och jag vet verkligen inte vad jag skulle gjort utan min goa, trygga, snälla, underbara papps <3
Älskar dej så, nu och för alltid!


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

hej! vill du piffa upp bloggen?

2011-11-14 @ 15:42:48
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: Linda

Sök på Buzzador och där kan du skapa eget konto och då ange vad du skulle vara intresserad utav att testa inom för områden :) Super enkelt !

2011-11-14 @ 18:14:53
URL: http://vimsmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0