Helg

Igår hade jag och en kompis scrappträff, jag har lyckats få in lite "nya" i den här branchen :P
Jag fick tyvärr ställa in då jag fick migrän, var tvungen att ta ett spray och sen trilla i säng ist.
Har haft endel besvär med migrän på sistone, annars har det hållt bra sen jag började hos min "häxa".
Tror att det är de där hormontabletterna som spökar, jag skulle äta dem i 3 mån så sista svängen nu. Jag fick ju dem i samband med cystan och det.

Sen igårkväll fickjag ett sms där Adam (alltså dejten) kollade läget och undrade om jag orkade bjussa på kaffe, givietvis! Så han var här ett tag sen, vi kollade Idol och lite sånt, så trevligt så!

Idag ska jag hem till min tant A för att pyssla, måla lite tomtar och sånt skoj :)
Så som min vän Linda sa så blir detta med andra ord en helg i riktig Malin anda :) Härligt!

Och imorgon ska såklart pappsen firas! :)
Ja det är min helg det, jag hoppas ni, mina goa läsare får en bra helg!


Kommentarer
Postat av: Terese

Usch för migrän. Jag har också jobbigt med migrän nu, vet inte varför. Kanske kan det vara pga hösten? För din del kan det ju mycket väl bero på hormonerna. Skönt att det kändes bättre sedan!



Jag hoppas du får en fin helg min vän.



Kram

2011-11-12 @ 09:17:31
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0