Grattis Terese!

Idag fyller min fina vän Terese år, GRATTIS igen vet jag!


Terese lärde jag känna just genom bloggen då jag hittade hennes
blogg av en slump. Sen kommenterade jag och vad ska jag sen säg? Jo det var början till en mycket fin kontakt och vi blev mer o mer tajta, måste också här skriva att genom Tereses blogg hittade Linda mig och vi tre blev så bra vänner, de kände alltså inte varandra sen innan de heller.
Kul start på bra relationer och i somras möttes vi för första gången irl, vilken toppendag rätt igenom!
Vi har alltså bara träffats en gång irl men trots detta känner vi varandra väl och dem här båda platsar verkligen på toppen av min vänskapspidestal :)

Vi har bra kontakt trots alla avstånd oss emellan, för tyvärr bor vi ju långt ifrån varandra och rätt utspritt så träffas irl funkar inte så ofta som man vill.
Men vi har ju redan kommit på att vi då inte kan vänta till nästa sommar igen...Jag saknar ju att ha dem nära.

Endel tänker kanske nu då, hur kan man va så bra vänner när man bara träffats irl en gång?
Men det kan man! Och eftersom vi alla tre bloggar och läser varandras kommer man varandra nämre, vi mejlar en hel del...Ja med andra ord hörs vi av mycket och vi har lätt för att "prata" om ALLT.
Så självklart kan va de bästa vännerna även om man bor långt ifrån varandra och även om man då inte träffas så ofta irl.

Jag önskar dej Terese en toppendag och jag hoppas oxå att du mår bättre nu.
Önskar att jag bara kunde komma förbi och gratulera dig och ge dej en bamsekram men du finns iaf i mina tankar extra mycket idag.

Tack för att NI är just Ni och för att NI jämt är lika bra <3

Och ja, jag frågade inte er nu om det var okej att slänga upp denna men eftersom det ju var det i somras förutsätter jag att det är lika nu :)




Kommentarer
Postat av: Linda

Vad du är gullig Malin <3 Ja det är fantastiskt hur vi träffade varann, å hur när vi blivit alla 3. Du & Terese är högt upp på min piedestal också :) Kram gumman

2011-11-18 @ 14:59:34
URL: http://vimsmaja.blogg.se/
Postat av: Terese

Åh tack vännen! Vad gullig du är. Min man sa inte för så längesedan till mig "Vet du, vad synd att Malin och Linda inte bor nära oss. För det verkar som dom får dig att må bra!"



Och det stämmer, ni får mig att må bra och jag älskar att ha kontakt och få så bra stöttning från er.



Jag hoppas vi ses snart igen!



Kramar

2011-11-21 @ 12:18:25
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0