Detta evigt kliande

Igår ringde jag hudmott på sjukhuset för att kolla när jag kan få tiden där, mitt kliande och utslagen bara fortsätter ju så de måste ju bara komma till skott nån gång! Blir ju galen på detta! Och är alltså inne på tredje veckan nu.
De skulle ringa upp mig igårmorse men icke...!?
Så jag får väl ringa dit idag igen och kanske även vc för mina öron (särskilt det högra) gör jätte ont, har och har haft utslag där också så vet inte om det nu är pga det eller om det är nåt annat så som öroninfl eller nåt.
Örat är alldeles varmt och rött och är så ömt så jag inte kan ligga på sidan, nåt jag alltid gör!
Så även min sömn blir påverkad rejält nu för kliar det inte så värker örat och jag vet inte hur jag ska ligga skönt när jag inte kan ligga på sidan....Jobbig sits med andra ord och gick upp redan lite över sex imorse.
Jag får fortfarande äta allergitabl då de hjälper endel för klådan men sen proppa i sig en massa mot jag inte ens vet vad gillar jag då inte. Rimmar ju illa och likaså att en akutremiss ska ta flera veckor!
Jag får hoppas på att jag får tag i nån idag som kan göra det hela lite klokare!


Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

sv: vad roligt :) jag tar 70 kr för en design, men då får man en full sådan med. med allt man behöver.

jag har mina designers på designbyjennie.blogg.se

mejla mej på ovanstående adress :)

2011-11-15 @ 13:43:27
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0