"Bebis" mys

Igår var hela min dag totalt upp o nervänd, allt strulade kändes det som, från början till slut lixom.
Telefoner som inte funkade, just igår när jag fick hålla på att försöka lösa en massa som innebar skjuts hit o dit...Dålig tajming! Hade också tider att passa så ännu sämre tajming, och visst är det så att endel dagar tjabbar precis allt med en?
Men hur som helst så löste allt sig, som det ju faktiskt brukar göra och det som jag bara var tvungen till att fixa blev bra och fixat, hann också med att avnjuta trevligt sällskap som jag säkert missat om nu allt bara flutit på så nåt gott i allt ont som det brukar heta :P

Men sen igårkväll kom allt virrvarr ikapp mig eller nåt, det blev lite för mycket för mitt huvud, fy tusan vad det värkte och så mina öron o allt kliande på det, tror ärligt talat att endel av huvudvärken kanske beror på mina öron. Menar så svullna och jobbiga dem är så lär det väl oxå sätta sig i huvudet till slut?
Bara en teori eller nåt, salvan borde väl hjälpa snart hoppas jag, för sover ju inte alls med nån reda när jag inte kan ligga på nån av sidorna :S Jobbigt värre!

Men fick ett himla bra avslut på min gårdag då min underbara pluttefis kom och skulle sova här, han satt och somande hos mig igårkväll och då glömmer jag ju bort hur ont det gör och allt sånt. Älskar att ha barn hos mig sådär och får bara en ro i hela kroppen. Nu är ju inte han nån bebis längre för jisses vad han växer och blir stor! :) Pratar och pratar gör han och han är ju bara såå himla go <3

Han är som sagt inte våran bebis längre men får ju snart en ny liten "riktig" bebis i våran familj, och då blir ju Melwin stor på riktigt då han inte längre kan klassas som den minste i våran familj, jag syftar ju här på att Martina ska ha en liten. Så jag ska ju med andra ord bli moster snart igen, såå skoj!
Jobbigt att ha dem så långt bort bara!


Kommentarer
Postat av: Linda

Va kul att du ska bli moster igen :) När blir det? Jag blir ju faster igen i maj :)



Vad kul för dig att pluttefisen kom o hälsade på dig..mitt i allt kliande o värk :S Tycker så synd om dig.

Hoppas de hittar vad utslagen beror på sen..när var det du skulle till läkaren? Kramar

2011-11-18 @ 15:02:36
URL: http://vimsmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0