Nu är det vår! :)

Idag har det varit strålande solsken hela dagen och me love it! :P
Visst blir man genast gladare av den där gula fina saken?
Så i förmiddags gick jag en skön promenix vid havet mitt. Härligt och jag njuter så varje gång nu när jag är ute för att jag kan våga gå ensam och för att jag aldrig mer kan stöta på HONOM, så skönt! Dock går jag fortfarande och tittar mig bakom axeln hela tiden, de gamla takterna sitter i ännu. Och skulle jag få nån bakom mig saktar jag ner för att denna ska hinna förbi mig, ja jag lider alltså fortfarande av en hemsk förföljelsemani. Men det går ju iaf framåt med alla mina nojjor, tar lång tid att jobba bort men bort ska dem!

När jag sen kom hem var det dax för årets premiär, njuta av en kopp kaffe ute på trappen, det har jag längtat efter då det för mig innebär att våren är kommen. Satt i solen och bara njöt! :) Gott!
Hann jag före dig Linda H? Jag vet ju nämligen att du oxå gärna gör detta...:P
Jag hde sällskap av Bamsen och Holmfrid, även de ville ju njuta av solen :)




Snödroppar är ju också ett säkert vårtecken och dessa har nu tittat upp i rabatten, har alltid gillat dem.

Nu orkar jag inte skriva nåt mera, jobbigt med bara en hand ju.
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Linda

Ja din förföljelsemani kommer nog inte bara försvinna direkt bara, även fast han är borta. Hjärnan funkar nog inte så och det pågick ju under en sån lång tid. Men för varje gång du går ut och kan känna dig fri så tror jag manin försvinner längre o längre bort.



Vilen fin kisse!! O vovve med såklart...men gillar verkligen den där teckningen på katt :)

Å ja, just med kaffe han du före mig ;) jag drack dock saft på trappen för några dagar sen :) det är väl underbart att vi kan sitta här igen!?:)

Kramar

2011-03-23 @ 15:38:10
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0