Nojjig

Jag blev kvar i mitt andra hem inatt också. Hade egentligen tänkt åka hem som igår men fick höra protester när jag framförde den tanken, de är så söta här så :)
Faktum är ju att jag sover lite bättre här än hemma med, mardrömmarna spökar inte lika bra här så skönt att passa på då då.
Men flög upp här imorse då det ringde på dörren, både H och M jobbar ju idag så bara jag som är hemma här. Jag flög upp som sagt, tittade först i köksfönstret och såg en svart golf där, går för att öppna dörren men såg då bara ryggen av en man. Klockan var inte ens sju så lite skumt och detta lilla räcker för att jag ska bli nojjig och orolig. Jag kan inte hjälpa det men det krävs då inte mycket för att jag ska reagera och genast tror jag ju att det är nån som är ute efter mig, det där är nåt jag verkligen måste jobba bort men tar nog sin lilla tid.
HAN kan ju inte längre komma åt mig så har ju inget att oroa mig för men ändå. Har ju blivit rädd för allt vad killar heter!
Jaja får försöka släppa det där.

Vet inte riktigt vad jag ska ta mig för idag, är rastlös som vanligt. Håller på att sy en stor tavla till min lille pluttefis så får kanske sätta mig med det där så den blir klar nån gång :)
/Cornelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0