Mysigt

Igårkväll kom min pluttefis hit för att vara här över natten, gud vad jag trivs med ungar runt mig alltså :)
Jag satt och åt blåbär när han kom och direkt ville han upp i mitt knä för att få smaka, han älskar ju allt vad bär och frukt heter så är väl nåt som ligger i släkten :P
Sen blev det soffmys och han satt intill mig och kurade, är jobbigt för mig nu när jag inte kan kånka på honom, han är ju en stor kille så vågar inte bära på honom.
Efter en stund var det sen en slagen hjälte som låg jämte mig :)

Har inatt sovit hyfsat men vaknade tidigt av en mardröm och kunde bara inte somna om igen så har varit vaken sen lite över fem. Nu när jag äter så starka värktabl tar jag inte sömntabl så sover rätt oroligt igen men hur som helst hade jag ju tänkt att sluta med sömntabletterna så måste helt enkelt bara vänja mig. Tar sin lilla tid innan psyket hänger med säger jag då bara.

Skulle ändå upp tidigt idag för att äta, ja jag vet att det låter lite skumt men ska iväg på en röntgen i em och läkaren ville inte jag skulle vara fastande så länge så skulle äta en tidig frukost, dock hade jag ju inte riktigt tänkt mig en sån här tidig start men iaf.

Jag ska alltså på magröntgen i em, hoppas patronen har fastnat!
Skulle egentligen till mitt hemmasjukhus för att göra detta men så gick det att lösa på det stora ist då jag vill passa på att träffa G, min kusin ska ändå till det sjukhuset så tänkte det vore ett bra tillfälle att åka med. Är ju inte det lättaste för mig att ta tåget dit nu när jag knappt får röra mig.
Jag hoppas jag inte får alltför stor chock när jag idag ser honom, är medveten om att han lär ha tacklat av en hel del på en vecka. Men iaf är det alltid lika trevligt att träffa honom.
Så blir att ägna hela eftermiddagen åt sjukhuset idag, kommer antagligen va helt slut sen med tanke på hur trött jag fortfarande är men det tar jag.
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Linda

Håller tummarna för att det gick bra för dig på sjukhuset, att patronen satt där den skulle.

Hur var det med G? Han verkar vara en riktig kämpe.

Kramar

2011-03-08 @ 15:47:51
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0