Äntligen!

Idag har jag sluppit det där urjobbiga kräkandet, gud så skönt och äntligen kan jag bara säg! :)
Min magvärk har också av detta faktum varit betydligt lättare att stå ut med vilket fört med sig att jag oxå varit mycket piggare. Och också rastlös...Ett friskhetstecken hos mig men dock jobbigt när man blir det. Har varit jätteskönt väder idag men har inte kunnat vara ute direkt då jag ju inte vetat om jag skulle kräkas eller inte.
Men när jag gick här och vankade omkring så kom min kära syster yster och ett par gemensamma kompisar, de ville att vi skulle scrappa så sagt och gjort :) Sen satt vi det mesta av eftermiddagen och kvällen, alltid lika skoj ju och trevligt med sällskap.

Sen kom min lille pluttefis här ikväll så nu ligger han och sussar för fullt på soffan, så sööt så <3
Och ikväll passade jag på att njuuuuta av en efterlängtad sak, en mugg kaffe! Gud så gott det var, äntligen fick jag mitt kaffe! Är över 3 veckor sen sist, om man bortser från den lilla kopp jag bara var tvungen till i lördags men det är en annan historia det då :P

Jag var då tvungen till denna kopp bara för att lugna mina nerver lite. Fick nämligen ett mindre kul telefonsamtal, av mitt ex, den kille jag för några veckor sen fick ställa emot väggen för alla rykten och skitsnack han spridit om mig och HONOM.
Hur han fått tag i mitt nr fattar jag verkligen inte för det är då inte särskilt många som har det plus att jag av säkerhetsskäl inte ens står på det själv. Så skumt och detta grubblar jag en massa på. Vad ville han då?
Ja han gaggade just en massa (var inte ens nykter och kl var över elva på kvällen!) och ville mest tala om hur glad han var över hur allt med HONOM slutade...Detta gjorde mig så arg för hur har han ens mage!? Han frågade mig då sist när jag pratade med honom om han kunde få mitt nr men jag gav inte det för varför skulle jag? Inte vill jag ha med honom att göra, var ju liksom därför jag gjorde slut med honom och flyttade från honom.
Jag fick alltså inte reda på hur han fått mitt nr och skällde ut honom till slut och lade sen bara på, efter det att jag talat om för honom att han inte ens ska tänka tanken på att ringa mig igen, för då vet jag inte vad jag tar mig till.
Vilket kräk alltså, jag var verkligen vansinnig efter detta och så uppretad så därför ansåg jag mig vara tvungen tilll lite kaffe.

Jag fick inte ondare i magen varken då eller nu ikväll så nu är jag back in buisness kan man väl säg :P
Men ska dock ta det lite lugnt med kaffet ändå, eller försöka iaf tänkte jag. Vet ju att det inte är det bästa med min mage.
Nu får jag varken dricka eller äta då jag ska vara fastande till imorgon. Ska till sjukhuset för att göra en MR av magen och så en gastroskopi...igen! :S
Hatar denna vidriga undersökning men är ju bara till att bita ihop. Jag ska till det störa sjukhuset för att göra detta så kan passa på att träffa min kompis då då, alltid nåt positivt i det där besöket.
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Anton

<3

2011-03-21 @ 08:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0