Vristlänk

Har tidigare skrivit att jag väntat på en vristlänk jag beställt och fick den i fredags. Skitfin!
Står ju bar mitt namn på den och hon som gjort den förstod precis vad jag ville ha, kom ju med egna önskemål och hon fick som sagt till det perfa :)

Hon skickade med ett fint vykort där det stod info om vad det är för sorts pärlor och sådär och så en annan liten ängel, hon gjorde två och jag fick den andra på köpet så den kan jag ju ha i en kedja eller så. Älskar ju allt vad änglar heter! :)

Det är alltså en bekant till mig som sitter och gör en massa fina smycken.
Ta er en titt på hennes
sida vet jag :)

Nu ska jag ut och slänga mig i solen, jobba på att fixa till min grymma "bonna bränna" tänkte jag:P
Slutar väl med att jag somnar, haft ont i magen inatt så sovit si sådär.


Kommentarer
Postat av: Linda

Oj vad duktig hon är !!

Ja det där stod det verkligen ditt namn på Malin :)

Kram

2011-06-28 @ 22:13:51
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0