Trevligt!

Gårdagen var verkligen supertrevlig och vi hade skoj allihopa, blev huset fullt då även lillasyster med kille och en gemensam kompis till oss kom och så storebror med familj, och några till...Ja som vanligt här kan man väl säga för vårat hus har allttid varit samlingspunkten sådär....Härligt!
Antagligen därför jag blivit så social för har varit fullt hus hos oss så länge jag kan minnas :)
Vi klarade grillningen innan det värsta regent kom så bra tajmat där då så vi åt gott och hade allmänt trevligt som sagt :)
Såklart satt jag också och bara helmyste med mina kompisars minsting, bara 2 mån gammal och så mysig, precis som deras stora tös som nu är en stolt storasyster :)
Ja tack alla för en himla trevlig kväll!

Idag är det oxå grillfest som gäller fast hos C då då. Trevligt men vädret är inte det bästa idag heller men vi gör det bästa av det så ska det nog bli bra iaf :)

Nu ska jag gå och plocka fläder som jag sen ska kånka på i 70 mil nästa vecka, ska ta med upp till storasyster och så ska vi göra saft. Hon kan inte hitta några där uppe så undrar just hur långt upp i landet det egentligen finns?
Ha en bra lördag på er :)


Kommentarer
Postat av: Terese

Kul för dig att komma ut lite och ha det skoj! Kollade vädret i furuvik för fredagen och det visade molnigt men inget regn och ca 20-24 grader varmt. Vore perfekt eftersom det bara blir jobbigt om det är för soligt och varmt tycker jag!



Hoppas du får en fin måndag!



Kram

2011-07-04 @ 10:12:55
URL: http://teresedenrara.blogg.se/
Postat av: Linda

Här finns fläder iaf ! :)

Fast jag är inte speciellt förtjust i sån saft..mormor hade dille på att alltid göra sån minns jag. Fast nu, som vuxen kanske det skulle vara annat :)

2011-07-16 @ 08:29:48
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0