Tema, dag 20; den här månaden

De första 9 dagarna i denna månad har varit rätt sega för mig då jag inledde Januari och alltså det nya året med en relativt svår lunginfl och öroninfl, detta ovanpå min vanliga värk som bråkar som aldrig förr med mig.
Men jag inledde också månaden med en stor känsla av frihet då jag är så glad för att HAN äntligen är där han ska vara, i häktet.
Så jag har ägnat dagarna åt att storstäda hela min stuga, kom på att jag är extremt grundlig men tror att det härleder till att försöka städa "bort" HONOM eftersom han varit där inne.
Jag jobbar för fullt med att sova själv där ute, våga vara trygg här hemma osv.

Nu efter alla helger lär jag få reda på all den praktiska infon ang rättegången så det blir en månad med tuffa grejer men vill ändå få det hela överstökat.

Det är en hel del av de mina som har sina födelsedagar i denna månad, min storasyster var först ut då hon passerade 30 års strecket den andra, ja även hennes sambo gjorde det samma dag så de firade vi när de nu var hemma.

Den 7 var det en jobbig dag då det var exakt 8 år sedan vi förlorade en helt underbar människa i kampen mot cancer, Ola blev bara 22 år gammal och var min systers sambo sen många år tillbaka. Saknar honom <3

Idag är det min kompis Hs födelsedag så ett stort GRATTIS till dig min vän :)
Har en underbar släkting som den 19 blir 65 år, har även två kompisar som blir äldre den dagen.
Och så fyller min älskling oxå år denna månad, den 23 blir han 34 år så honom ska jag oxå fira såklart.
Den 22 fyller min kusin år och det skulle oxå varit Olas födelsedag, det var även den dagen vi hade begravning för honom.
Min söte brorson (den äldsta) blir hela 11 år den 30 så även han ska firas.
Ett stort GRATTIS till alla er säger jag :)

Ja, det är många som ska firas denna månad men annars har jag inget särskilt på G, jag jobbar som sagt med att repa mig, bearbeta allt ang HONOM och så är jag så tacksam för att jag sen några mån tillbaka har min G vid min sida, älskar dig så vet du! <3
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Terese

Oj då det var verkligen många födelsedagar framöver. Snart kommer "vår" månad där vi har många födelsedagar att se fram emot, nämligen februrari. Jag och Niklas frågade oss, varför ska alla fylla år i februari eller december? För det är då vi har allra mest födelsedagar att fira. Och nu då, har vi själva ställt till med ytterligare en födelsedag i februari. Nämligen vårt eget barns födelsedag! :-D Hur det kan bli...hihi.



Jag förstår vilken lycka och frihet du måste känna nu när HAN sitter i häktet. Rättegången kommer säkert bli jobbig, men du klarar det! Du är så stark och modig och vi stöttar dig!



Kram

2011-01-09 @ 21:39:31
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0