Härligt

Jag blev kvar hos mina kompisar över natten. Vi scrappade, slängde oss sen i soffan framför en bra film (When in Rome) och sen sov jag lugnt och skönt hela natten lång :)
Det behövdes verkligen!

Jag blir ju helt slutkörd av alla mediciner jag tvingas ta och min sömn här hemma är lite si och så men ska dock fortsätta att envisas nu i helgen igen. Men eftersom jag sen fortfarande inte är riktigt frisk från lunginfl och allt så behöver jag nog en och en annan bra natt också så jag blir frisk nån gång.

Nu blir det en lugn hemmadag, hade ju sett fram emot att få träffa älsklingen min ikväll men han är fortfarande inte riktigt frisk han då så blir nog lite värre med det.
Krya på dig G! <3

Önskar er en fin helg! :)
/Cornelia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0