Hoppas på snabb bättring!

Mina öronbekymmer fortsätter och de har bara blivit värre och värre, igår var min käke helt svullen och jag har pga svullnaden fått hemskt ont i mina tänder, kan inte varken gapa eller tugga riktigt. Detta kommer då från öronen för tänderna är det inte.
Dem som de senaste dagarna har droppat mina öron har sagt att de inte verkar rinna ner i mitt vänsteröra så det är alltså så svullet att dropperna inte ens kommer genom.
Jag ringde sjukhuset igår, de på öronmott förra veckan sa jag skulle det ifall det blev sämre så skulle dem fixa Antibiotika på telefon bara men så var inte min dr där så fick gå genom vårdcentralen. Läkaren där konstaterade direkt att jag var i stort behov av Antibiotika för de är som sagt hemskt svullna och alldeles röda, både inuti och utanpå. Så fick en stark sort som jag nu ska ta tre gger dagligen i 12 dagar.
Och så fick jag en annan sorts droppar igen och en starkare sådan.
Så nu får jag verkligen HOPPAS att detta hjälper snart för blir tokig på det och när jag inte ens kan gapa över ett äppel eller tugga tuggummi är det illa!
Har ju haft ont i öronen i snart 2 mån! Och så tar det väl ett par dagar inan medicinen hjälper, sover hemskt dåligt för är ju så öm i hela ansiktet och kan då inte ligga på nåt av öronen, jag som jämt ligger på sidan och sover.
Och så får jag ont i magen av Antibiotikan...ja, mycket gnäll idag! :S




Kommentarer
Postat av: Linda

Oj oj vad ska jag säga?? :S Inte konstigt att du gnäller iaf :( Usch så jobbigt det låter !! Har du haft såna problem med öronen tidigare?

Undra vad det kan bero på då? :/

Hoppas antibiotikan hjälper fort nu då !!



Kramar

2011-12-30 @ 00:41:32
URL: http://vimsmaja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0