Trötter

Usch och fy vad jag är trött alltså!
Jag sover fortfarande inte med nån reda och då pga min mage, jag somnar oftast snabbt men vaknar sen mitt i natten av att jag har så ont så jag lär ta en värktabl, värma min kudde, kissa (gör inget annat sen igår men det borde ju rimligtvis va ett gott tecken med tanke på all vätska jag hade i mig) och sådär. Tar sen ett par timmar innan jag somnar igen och sen vaknar jag tidigt på morgonen igen. Sen äter jag då full dos av mina värktabl ännu så gissa att ögonen går i kors på mig för blir hemskt trött av dem där!
Min mage är alltså fortfarande inget bra, det går lite till o från så ibland känns det relativt hyfsat och ibland har jag så fruktansvärt ont. Jag tycker det borde vara bättre nu med tanke på att det gått flera dagar.
Om det bara ville sluta att blöda tror jag att värken också hade avtagit mer, läkaren sa att det antagligen ska gå över av sig självt och att det tar ett par dagar så ger det mer tid så ska det väl fixa sig.
Börjar bli riktigt rastlös av detta bara, orkar knappt gå utanför dörren så har knappt fått nån frisk luft på hela veckan och det känns inget bra.
Det är skönast att ligga som det är nu så ägnar min tid åt "Lilla huset på prärien" och att läsa och att försöka sova men det sistnämda går inget vidare på dagtid heller.

Trots det ska jag nu göra ett försök tänkte jag då jag inte pallar sitta nåt mera.
Önskar er en fin helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0