Trevligt!

Jag kom hem i onsdags kväll igen och har haft jätte härliga dagar hos min lilleman och hans familj.
De bor verkligen jättemysigt och jag förstår då varför de alla trivs så bra i huset där då :)
Jag har tidigare bara åkt genom eller förbi där så de passade på att visa mig runt där i trakterna endel, vi var och badade (ja inte jag då såklart så kallt det är, dock var det faktiskt varmare än vad jag hade tänkt mig) vi myste sådär allmänt och det var roligt att komma hem till dem alla.
Jag stortrivs i hus där det är liv och rörelse och ungar!
De tyckte jag kunde stannat hos dem ännu längre så känns ju skönt att veta att de vill ha dit mig flera gånger :)

Igår var jag sen med Christian för att handla lite och sen stannade jag kvar hos honom och är där i skrivande stund också då :)
Men just nu jobbar han så jag är sällskapsdam åt hans lilla blondie, hans söta vovve Nellie :P Han kommer om ett par timmar och ikväll ville han att vi skulle spela lite spel och så, får se hur det blir :)
Ja helgen lär väl rulla på som vanligt med andra ord, imorgon är det grillfest här hos Christian så bara till att hoppas på bättre väder, idag är det regnigt och sådär allmänt  trist och kvavt.

Önskar er alla en fin och bra helg! :)


Kommentarer
Postat av: Terese

Åh så härligt att du har haft det bra och att du har det fortfarande! Får hoppas vädret blir bättre imorgon då. Har ju verkligen regnat precis hela dagen idag.



Du får komma hit och bo hos mig i några dagar, för här är det verkligen liv och rörelse hela tiden. Tre barn plus några kompisar brukar vi ha här hela dagarna ;-)



Ha en trevlig helg du också vännen!



Kram

2011-08-05 @ 22:39:53
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0