Städ o fix

Är mulet och allmänt trist väder idag så min teori jag hade imorse om att ägna dagen till att storstäda passade in bra. Kan inte komma undan det hela genom att vilja vara ute i solen ist för det är som sagt brist av den idag. Känns då som hösten är på ingång och det kalla/trista vädret med den :S

Jag har tagit tag i att rensa min byrå då jag den sista tiden fått pressa in lådorna pga av för mycket kläder i dem. Endel kläder som man har tendens att spara på trots man aldrig använder dem så jag tog tag i det och blev äntligen färdig till att kasta lite så nu är det åtminstone lite mer marginal iaf, värdelöst när man inte har en riktig garderob men får ju inte plats med det.

Fick ett trevligt avbrott i rensandet då Helen kom nerom på lite fika men nu kan jag bocka av det helt och har just en liten lunchpaus :)

Ska också ta tag i min bokhylla idag tänkte jag för även där är det pressat, kan inte förstå....är det för liten yta i mitt lilla hus eller har jag för mycket grejjor!? Ja det första säkert :P
Älskar att läsa och vill då även ha böckerna men det är då nåt som tar plats men ska nog få in de jag gillar allra bäst, alla Danielle Steel jag har :) Fattas faktiskt bara ett tiotal av hennes nu.

Ja, jag får kanske ta och fortsätta nu då, mina änglar och grisar kallar ju också för lite avdammning så har endel att stå i :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0