Seeeeg

Ja det är jag verkligen idag, min hopplösa visdomstand tjabbar som tusan igen. I söndags fick jag en liten bit av den i mitt tuggummi, tänkte att det kanske var det som behövdes för gjorde inte ens ont....förrens senare på kvällen då det kom. Har sen hållt i sig och idag är det rent hopplöst, den är alltså trasig och inte helt uppkommen så inte kan jag dra ut den då och sist jag ringde tandläkaren skulle jag ju bara avvakta. Så jag får väl göra just det :S
Jag tog till det där gamla klassiska tricket med en sprit tuss igårkväll, det funkade ju bra sist men dock inte med lika bra resultat igår. Gurglar Alvedon gör jag men inte heller det funkar direkt, kanske endel för stunden bara.
Kan knappt bita över ett äppel och inte kan jag tugga tuggummi, så som ni förstår är det rätt krisigt! Haha :P
Och som detta inte vore nog retas även min mage med mig, har ont och har legat en bra stund med min ärtkudde på den nu, sov iaf lite så alltid nåt :)
Ja blev visst bara ett gnäll inlägg idag :S

Skulle kanske ta och gå o göra nåt vettigt, har inte gjort många knop idag heller och nu börjar jag då ist bli lite smått rastlös.


Kommentarer
Postat av: Terese

Nämen usch, för att ha ont i tänderna. Hoppas det blir bättre snart! Och hoppas det blir bättre med magen också. Hur har det känts idag då?



Kramar i massor!

2011-08-17 @ 23:03:06
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0