Mini tripp

Idag blev jag erbjuden en liten mini tripp och då jag njuter av att bara kunna handla lite sådär spontant (inte alltid det funkar ju men nu mår jag bra så passar på) så tackade jag såklart ja :)
Min äldsta brorson bor bara på deltid hos bror min då han och Adrians mamma är separerade sedan länge.
Jag har sen kontakt med henne iaf och vet att jag jämt är välkommen dit, var ju även där endel då när jag fick leva på "flykt" men så har jag fortfarande inte blivit färdig till att åka dit nu sen dem flyttade till hus, är ju si sådär tio mil dit så funkar inte att bara åka dit lite när man vill på kaffe och så.
Men så pratade jag med henne idag och hon tyckte jag kunde åka med Adrian idag när han tar tåget hemåt igen så sagt och gjort.
Ska bli trevligt och jag tycker om att liksom få en riktig inblick i hur Adrian bor där då, han pratar ju mycket om sitt hem hos mamma och sina syskon där så alltid kul att få ta del av det på det viset då.
Har träffat hans syskon på den sidan förr och de är så goa så, så även kul att få träffa dem igen då, eller ja den ena blir det då hans bonusbror är hos sin mamma nu.
Så har nu packat väskan och får helt enkelt se när jag kommer hem igen, blir iaf där minst en natt :)

Och äntligen har solen hittat hit igen, helt underbart då det bara varit regn och regn här, i ja evigheter typ.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0