Trist mående

Vad jag är trött på att jag aldrig ska få må bra, alltid ska det liksom vara nåt.
Man kan undra vad jag egentligen gjort för att förtjäna allt?!
Jag har ännu hemskt ont i min mage och alla stygn stramar och sliter som tusan och säkert ännu mer på mig pga kryckorna. Men vad har jag för val? Har ju så himla ont i mitt ben och min fot så klarar inte att stödja på det.
Och ovanpå allt fick jag igår hög feber, detta är då ett dåligt tecken med tanke på att jag är nyopererad.
Jag fick ge med mig (efter allt tjat från de mina) om att ringa sjukvårdsrådgivningen igårkväll, gissa att jag var rädd för att de bara skulle säga åt mig att åka in.
Men det slapp jag iaf :) Jag fick rådet att avakta, om jag blev sämre skulle jag dock åka in och då till vårt stora sjukhus eftersom risken finns att jag behöver en ny sån där "patron", det kan inte göras på det närmsta sjukhuset utan när jag gjort det innan har det varit en dr från det stora där.
Det kan ju också vara som så att magsåret eller op såret nu blivit inflammerat så därav febern. Jag har inte en aning men min dr ska ringa mig tiidgt imorgonbitti så får jag helt enkelt se vad det blir av det hela men misstänker att jag lär få åka iväg imorgon, har ju fortfarande hög feber så.
Bara de inte lägger in mig!

Jaja, får hoppas på det bästa i vanlig ordning :)

Men vet ni vad det värsta är? Att jag tror att mycket av magsåret har jag pga HONOM och ni kan tro att det retar mig så!
Denna helgen har varit grym då det varit hemska grejer två dagar i rad :( Kan bara inte fatta när han ska ta och ge upp?!
Jag är så grymt less, arg, frustrerad, trött, osv på den här soppan!

/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Linda

jag tycker så synd om dig som ska behöva lida sådär :(

Undrar verkligen hur HAN är funtad!?? HUR kan man vilja vara så elak mot en annan person??? Jag fattar inte...



Hoppas att febern har gått ner idag så att du slapp läkarbesök..jag har tampats med läkaren idag :/



Kramar

2010-11-15 @ 18:13:22
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se
Postat av: Terese

Jag hoppas du mår bra gumman! Tänker på dig



Kramar

2010-11-16 @ 15:35:30
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0