Tom paket

Jag är en sån som jämt och ständigt har tuggummi i munnen, är ju tom beroende av det och då en viss sort. Stimorol  Ice, dem är ju såå goda och det är verkligen ett måste för mig alltså, får jag inte det efter frukost och så på dagen är det ingen bra dag alls, ja så är det faktiskt :)
Men visst händer det att jag även köper andra sorter, lär ju variera lite då och då. Nu häromdagen köpte jag en annan Stimorol, sådana där med fruktsmak, med sån fyllning i. De är goda men tappar ju dock smak efter bara några tuggor, tacka vet jag mina Ice ;)
Iaf köpte jag en sån trepack och så öppnade jag den innan och ett paket var alldeles tomt! Helt inplastad och så men det är alltså inte ett tuggummi i den, lite paff blev jag kan man säga.
Jag är ju även en sån som jämt ska hävda mina rättigheter och alltså rätt bra på att klaga  så var snabb med att leta upp ett telefon nr men såklart var det ingen där idag. Ska göra ett nytt försök på måndag, inte för att de var så hemskt dyra men ändå, det är kanske jätte många paket som är tomma så de behöver ju få reda på det. Och hur mycket det än kostar förvåntar man ju sig att det ska vara nåt i dem, hehe.

Helgen ska jag tillbringa med min underbare G, är med honom nu oxå men ska passa på att slänga in lite här då han gör annat.
Jag mår väl rätt hyfsat annars, tror dock att kanske mina stygn gick upp lite inatt då jag rörde mig jätte plötsligt, vaknade i ren panik av en mardröm. Såg nu att det blödit genom så får kanske försöka kolla upp det hela. Var iväg i torsdags och fick det omlagt, infektionen börjar ge med sig lite men fortfarande ser det intre alls fint ut. Min kryckhoppning frestar så grymt på det. Ska iväg niu på måndag för att röntga magen så de får väl kolla upp såret också då då.

Igår igen var det ännu ett hotbrev, gud så less jag är på det. HAN blir mer och mer desperat för nu är det nåt nytt flera ggr i veckan, jag är jämt på helspänn och mina nätter är ofta en ren plåga, men gissa att det i såna här lägen är skönt att ligga jämte G, bara hans närhet får mig lugn och jag känner mig helt trygg med honom hos mig.

Nu ska jag ta och sätta på lite kaffe, min fina G överaskade mig igårkväll genom att baka min favvo kaka, Kärleksmoms. Gott och så himla gulligt så! :)

Ha en fortsatt fin lördag på er mina vänner!
/Cornelia



Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas att helgen har varit mysig med din G :)

Kramar

2010-11-22 @ 08:54:11
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0