Mående uppdatering

Jag vet ju att jag har många läsare som vill hålla sig uppdaterade om mitt mående så ska göra er nöjda nu :)
Jag var igår hos min "häxa" och fick akupunktur behandling. Mina värden var urusla, hon sa att min kropp helt enkelt har fått nog av allt. Inte så konstigt kanske.
Iaf trodde hon att det krävs en behandling till innan det nu vänder till det bättre och som vanligt får hon nog rätt.
Jag reagerade som vanligt igårkväll genom att få grymt ont överallt men så imorse var det ingen förändring i mitt mående vilket innebär att det inte räckte. Sen måste det gå en vecka mellan behandlingarna så får nu vänta då då.
Det hade ju varit så skönt om jag sluppit mina kryckor!

Hon ville även att jag skulle iväg till en dr för att få mina lungor kollade, inte alls ofta hon förespråkar sjukvården så när hon säger så är det illa!
Jag är ju medveten om hur kassa mina lungor är och även att det nu under en tid blivit försämrat, säkert mycket pga att jag är i ett hem där det kryllar av djur, jag ska helst inte utsättas för sånt jag är allergisk mot men vad gör man då? Alla runt om mig har ju djur, mer eller mindre plus att mina flyktställen ständigt minskar då HAN får nys om dem.

Jaja,ska iaf iväg imorgon, får väl lyda antar jag :)

Min mage blir åtminstone bättre och bättre, kan nog snart slippa resterande stygn också. Skönt! Och den värklen jag haft pga "patronen" är också bättre så antar att den nu sitter som den ska. Skulle röntgats förra veckan för att kolla den saken men de ringde återbud då det går vinterkräksjukan där så har fortfarande inte kunnat göra det.

Ja, nu vet ni hur läget är :)
Nu ska jag återgå till soffan och filmmys med min fina kompis H, vi tittar på "Dear John".
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Linda

Tur att du har din häxa o bra att hon säger till dig när hon tycker du ska gå till dr..eftersom du inte är så bra på det själv ;)



skönt att magen börjar bli bättre, skulle väl inte våga annat !



Hur var filmen då? Har hört talas om den.



Kra

2010-12-01 @ 18:12:58
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

Tack, inatt fick jag sova..utan halsbränna. Sen att man vaknar titt som tätt, typ varje gång man ska vända sig, har ju kudde mellan benen, under magen o en som jag ligger o kramar..haha. Kan tänka dig när jag ska vända mig med allt detta OCH en stor mage..haha stön o stånk

Tur man kan vila på dagarna !



Hoppas du mår hyffsat idag.



Kram

2010-12-02 @ 09:07:09
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0