Jaaa äntligen!!!

Polisen ringde mig nyss och vet ni vad? HAN är nu tagen och sitter fast i häktet! Herre gud vad glad jag är och som jag väntat på just detta samtalet!
Nu kommer han att sitta där tills det varit rättegång och sådär vilket det blir i början av nästa år.
Ja gode gud vad mitt hjärta blev mycket lättare nu säger jag bara.
Jag vann alltså även denna envisa och hemska kamp,  vilken tur att jag är så himla envis.
Hur firar jag nu detta? Ja det har jag inte kommit på än utan håller bara på att försöka smälta det hela :)
Jippieeee!!!

Nu är det ju ändå lite dåligt här då både jag och polisen misstänker att det kan finnas någon mera person iblandad här men trots det så är ju största hotet borta nu. Jag lär alltså fortfarande vara lite försiktig men iaf, förstå vad detta innebär! JAG KAN BÖRJA LEVA IGEN!!! :) :) :)

Jag klarade det men allt tack vare alla er som hela tiden varit mitt stöd i detta elände, utan er hade jag aldrig fixat det som jag gjort.
Tack och tack igen! <3<3<3
/Cornelia


Kommentarer
Postat av: Linda

som jag skrev på FB så är det helt fantastiskt !!

Nästan så att det känns som en saga som inte kan bli sann...Som du har kämpat med detta..äntligen ! Som du skriver..envishet är bra !!



Men helt ok känns det inte när du skriver att det kan finnas en till :/ å vem kan det då vara? Du kanske inte kan åka hem iaf då?

Hur många kan de vara iblandade i denna soppa egentligen?? Så många fjån kan det väl inte finnas på din lilla ort?



Så, hur fick de tag på honom tillslut?



Kramar och STORT GRATTIS till dig !!

2010-12-17 @ 09:01:03
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0