Blodbad

Hur kan det blöda så hemskt mycket när man skär sig i händerna/fingrarna?
Igår skulle jag öppna en konservburk, en sån som man drar upp och på nåt vis skar jag mig mitt i handen. Direkt så  började det blöda och det rejält, det bara rann. Sprang till toaletten för att tvätta riktigt och längs vägen blev det helt rött på golvet, trots jag höll papper för. Blödde genom fyra plåster med en gång så det var ju också omöjligt att se hur stort jacket blev. Slängde sen på en kompress och gasbinda istället.
Imorse tog jag av det och såret är inget stort men sitter illa till, så fort jag rör handen drar jag liksom upp det så det funkade inte med bara plåster imorse heller. Kunde nästan tro jag äter blodförtunnande men det gör jag ju inte, däremot är det ju rätt vida känt hur lätt det blöder i händerna.
Och det är så himla svårt att få plåster att sitta kvar i händerna också, inget bra ställe alls.
Jaja, går väl över till jag gifter mig :P Nej just det, jag skulle ju gå i kloster haha.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0