Taskig tajming

Vaknade vid lite över sju imorse, av en hemsk huvudvärk. Steg upp och var hemskt snabb med att sätta igång kaffebryggaren, när jag har sån huvudvärk kräver jag ju mer kaffe. Under tiden det rann ner gjorde jag iordning en smörgås och så skulle jag hälla upp kaffet men då var det inget däri. Studerade det hela ett tag och gjorde nya försök men vattnet rinner inte genom alls så med andra ord har bryggaren gått sönder.
Ingen bra start på dagen! :S
Jag konstaterade fakta och fick koka upp vatten och så ist, så nu har jag fått i mig kaffe. 
Och så får jag väl helt enkelt lägga till kaffebryggare högst på inköpslistan idag, skulle ändå iväg och handla idag, som tur är.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0