Dax igen!

Var på vårdcentralen igår och örat är inflammerat igen, t.o.m så läkaren tyckte det syntes på huden och i den sidan av ansiktet, kan ju visserligen vara tanden också då den sitter på samma sida. (Tandläkartiden jag hade idag för fortsätt behandling av den avbokades då han var sjuk så får stå ut i två v till)
Så en hästkur av Antibiotika igen, 6 tabl om dagen i en vecka. Min mage avskyr ju dessa tabl så det är verkligen hopplöst nu och bara två mån sen sist :(
Nu har tydligen min dr där inne slutat så var hos en helt annan, och han ville att en remiss till Öron skulle in men det är nåt min nya dr sen får ta tag i. För detta var ju bara en akuttid...Min dr sen då, jo han har gått i pension så blev inte jätte förvånad men ändå, har inte fått veta nåt så jag kan välja en ny, plus att han nu står för mina läkarutlåtanden till fk då min ersättning därfirån i år ska omprövas. Så tänk då om de vill ha in mer ifrån honom...?
Och där har jag dåliga vibbar då de nu ska ha mig på en utredning, för att kolla hur mitt mående är nu, om det skett några förändringar osv så blir att träffa andra läkare, sjukgymnaster osv. Måtte det gå genom så jag iaf slipper och tänka på min försörjning nästa år. Och så att jag då i min takt kan försöka ge mig på att studera, jag kan ju liksom inte stå till arbetsmarknadens förfogande för hur skulle jag orka och klara av nåt sånt?
Min kropp känns helt slut och infektioner på infektioner nu då, usch o fy!
Ja, det hade såklart kunnat vara värre men just nu känns det så fruktansvärt trist bara och bara efter igår och idag har min mage börja reagera på tabletterna.
 
Jag har också enormt mycket som just nu hänger i luften för mig och det är inget kul alls men jag får helt enkelt bara hoppas allt löser sig.
Det brukar ju faktiskt ordna sig så :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0