Soool!

Var på vårdcentralen tidigt imorse för att få i mig sista dosen av järnet och sköterskan som har "Dracula" som andranamn fick in kanylen på första försöket så det gick bra och smidigt. Nu var detta då den sista som sagt och mitt hb ligger  nu på 104 så visst stiger det. Ska iväg om en vecka igen för att ta prover för de trodde nästan att det idag skulle varit lite bättre med tanke på allt järn jag fått. Men hur som helst går det ju på rätt håll och även mitt öra gör det för hon sa idag att det läker på bra. Skönt och äntligen!
Sen har jag tagit det beslutet att utesluta gluten ett tag för att förhoppningvis bli bättre i min mage och då kanske jag även tar upp järnet på annat sätt så bara till att hålla ut nu då då.
När jag var klar där imorse gick jag en lång runda, så himla skönt idag och riktigt härligt i solen. Älskar den så :)
Det är faktiskt oxå nåt som kan höja upp järnet säger dem så visst gör jag allt som står i min makt, käkar bl.a blodkorv för glatta livet!

Ikväll blir det räkmackor med Christian och min pluttefis, som vi även ska ha hos oss ikväll och inatt, denna söta unge! Så jag hoppas det blir lika fint väder imorgon för då får det bli en riktig utedag med honom :)

Ha en trevlig helg på er allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0