Scrappvänner

Idag har jag och Helen scrappat hela dagen lång och det gick av bara farten idag alltså, annars har våra planerade scrappdagar just inte resulterat i så mycket på sistone men idag så :) Skönt!
Jag håller på med ett nytt projekt, ett album till min lille systerson. Min brorson fick ett när han föddes så därför ska oxå lille Colin ha ett tänkte jag.
Åh som jag längtar efter dem alltså! Men snart så kommer de äntligen hem, vill ju bara få se Colin i verkligheten , ja även de andra förstås :P
Den 31 Mars kommer dem och håller jag denna takten borde jag hinna klart med mitt mål tycker jag :)
Gör en variant av "mitt första år" så jag hoppas de blir nöjda med den.

Ja annars har jag haft en bra helg.
Igår blev det tacopaj och Melodifestivalen (som alla andra i hela landet typ) med Helen, Manne och Christian. Trevligt, jag var allt lite skrajj för att Ranelid skulle vinna, herre gud säger jag då bara, vad gjorde den tölpen där?!

Nu ska jag ut och traska en liten sväng :)


Kommentarer
Postat av: Terese

Ja nu äntligen kommer jag in på bloggen, konstigt!



Hur mår du nu? Härligt att få scrappa lite, snart kanske du kan sitta ute och pyssla också :-)



Förstår att du vill se lilla Colin i verkligheten, myspys med så små bebisar.



Kram på dig

2012-03-12 @ 12:27:52
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0