Inte tillräckligt...

...men man ska aldrig säga aldrig.
Jag syftar här på gårdagens behandling hos min "häxa".
Jag blev inte sådär dålig jag kan bli när jag varit där, utan somnade lugnt vid tiotiden, fick sova stenhårt i en timme gott o väl och sen var det upp för att ta värktabl. Somnade dock om rätt fort igen och sov iaf till vid sju imorse. Men är tyvärr inte mycket bättre, mitt ben samarbetar mer dock och det är alltid nåt, får va glad för det lilla :)
Sen är det ju faktiskt så att rätt om jag inte mår bra idag kan det bli bättre framöver för hennes behandling kan ju verka längre fram oxå. Får nog ta tag i min kost för att underlätta mer för kroppen, och då orkar den kanske med allt det andra bättre.
Dock är det där med gluten en dryg historia för jag har blivit grymt bortskämd nu sen jag börjat med normal kost igen men kan ju iaf trösta mig med att det förhoppningsvis räcker med ett par veckor nu då då.
Men allt gott bröd då? Musli, gröt och allt annat jag äter rätt bra av?
Ja jag vet ju att man överlever utan det för gjorde det ju en gång men man ska bara vänja sig med.
Och blir min mage bättre, blir mitt hb bättre så är det helt klart värt det!

Är så hemskt seg idag men tror att jag ska ta och scrappa lite, håller på med ett nytt kul projekt.
Ett åt min nya lille systerson...De kommer förhoppningsvis ner till påsk för jisses vad jag längtar efter dem och att få se lille Colin i verkligheten, jag bara väntar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0