Envisa unge

Ikväll kom min yngsta brorson för att sova hos mig inatt när nu pappa åkt iväg på jobb och när mamma sen ska jobba. Alltid lika trevligt och mysigt att få ha honom jämte sig på natten :)
Vi har ju inget nattdagis i kommunen så tur att vi kan lösa det såhär.
Ikväll var Melwin himla envis med att inte vilja somna och när han blir trött så riktigt kyser allt hans bus i de blå stora ögonen :P
Men det där med att vara envis ligger nog i släkten för även jag kan ju!:P Och jag vann kampen ikväll för till slut så somnade han och nu sussar han gott.
Imorgon ska han på dagis så han blir hämtad vid halv åtta och efter det ska jag ge mig in till sta´n för att äntligen få ut min medicin.
Så snart ska jag göra sötnosen sällskap och sova jag med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0