Mycket mys

Tänk att jag redan varit hos Martina med familj i en vecka, inte klokt vad tiden den går.
I onsdags var det sen då dax för dem att flytta, de skulle inte så värst långt men det tar ju sin lilla tid iaf och jösses med grejer dem har då :P
Det är en mysigare och betydligt större lägenhet de nu bor i och fortfarande är det mycket att fixa till men bra blir det.
Så lite flyttkaos är det här och mycket mys med med Jack och Colin blir det så jag stortrivs :)
Jag ska stanna här till torsdagmorgon då jag tar tåget vidare, Örebro står på schemat  då jag ska hänga lite med de finaste Linda och Terese med familjer där och sen ska jag vidare :)
Trevligt trevligt!
 
Ja, jag mår bra och det är riktigt skönt att få lite semester!
Trötter är jag typ jämt och de där järntabletterna fick jag ge upp då min mage ej pallade det. Det dricks Blutsaft för glatta livet och äts mycket järnrik mat men lutar väl åt nya järninjektioner när jag kommer hem.
Jaja, trots detta mår jag alltså bra och bara njuter av dagarna :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0