Trött!

Idag hade jag en tid hos min "häxa", så mycket det har varit nu så tyckte jag det var dax för ett besök hos henne.
Mina värden var urusla och utan att jag hade sagt något så undrade hon vad som hade hänt med min hud, hon kunde nämligen utifrån värderna se att nåt var tokigt där...Hon kunde också märka att nåt är helt galet så måste till sjukhuset så fort som möjligt...Jag sa ju allt detta om utslagen och att hon ifrån hud ringde mig igår. Och hon igår sa att jag måste dit nästa vecka och då ska jag träffa flera läkare, om jag förstod henne rätt så är där en dr från Lund för de foton som togs innan jul skulle skickas dit och igår sa hon att han inte tyckte det räckte med enbart foton utan att han oxå ville träffa mig. Jag frågade om de hade blivit nåt klokare och fick till svar att de har vissa funderingar men inget de vill ta på telefon...Gillar inte det där jag och ännu mindre efter idag för när min häxa råder mig till att åka till sjukhuset är det illa. Vad kan det va?!
Jag skulle också enl läkaren ta fler prover och det ska göras på vc nu så fort jag får remissen i postlådan.
Det är så skumt och jag är så trött på allt nu.

Och idag är jag verkligen TRÖTT, blir ju det efter en behandling hos henne. Så nu är det bara till att hoppas att kvällen blir någotlunda okej, orkar bara inte bli sådär dålig jag ibland blir. Men tyvärr kan man ju inte välja det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0