Börjar bli människa igen

Ja sen febern försvann har jag blivit piggare och mitt öra blir också bättre och bättre, dock himla ont än men det går ju iaf på rätt håll. Skönt!
Jag har ju ett par dagar till med Antibiotika.
Dagen har jag spenderat mestadels med min underbara pluttefis, min brorson Melwin.
Han var på dagis i förmiddags och då passade jag på att städa lite, går ju lite enklare när han inte är med :P
Sen fikade vi när han kom hem och sen traskade vi ner till affären och duktiga Melwin gick hela vägen helt själv, delvis körandes sin vagn och sen höll han min hand. Det är inte jättelångt dit men en bra bit för såna där små ben.
När vi sen nästan var framme fick jag höra;"Onno, Nenne tött", onno är alltså hans namn på mig och han själv är nenne, inte så värst logiskt men ändå :) Han pratar och pratar den lille sötnosen!
Efter vi klarat av affären tog vi en sväng på lekparken och sen var han trött så på vägen hem somnade han i vagnen och sov sen gott utomhus. Blåser gör det ju idag också men skönt med lite frisk luft.
Dock märks det då att jag inte är helt återställd än, blir så grymt trött så fort jag gör något men kanske blodbristen som spelar in också.
Ska ta en tid hos min häxa så fort jag kan tänkte jag, kan nog behövas nu.

Imorgonbitti ska jag till vårdcentralen för att ta de där proverna sen får det minsann räcka, tycker jag inte gjort annat än springa där nu!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad skönt, det verkar ju som att det börjar vända för dig nu. Det är väl på tiden! Förstår att du är trött på att springa till VC.

Hihi, söt han verkar vara, den där lilla pluttefisen :)



Ja testa den chokladen om du gillar mörk och citron! Riktigt riktigt gott till kaffet:)



Nej vi har ingen snö..regnar bara här :S Inte ni heller antar jag..när vi såg vädret häromdagen så har inte ens vintern kommit hit ännu, om man kollade på dygnstemperaturen..sjukt !



Kram

2012-01-12 @ 09:28:39
URL: http://vimsmaja.blogg.se/
Postat av: Terese

Tycker också det räcker för dig med besök hos vc! Skönt att du känner dig bättre nu trots att du fortfarande är lite trött, men förhoppningsvis blir det bättre med det också. Hur gammal är han "nenne"?



Hoppas du får en lugn och skön dag!"



Kramar

2012-01-12 @ 10:26:56
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0