Äntligen klar!

Ja nu är storstädandet klart, tog sin lilla tid men skam den som ger sig :)
Förmiddagen har jag ägnat åt fika hos min älskade tant Anita, tycker inte om hur denna fina människa tacklar av mer o mer hela tiden :S
Och när jag sen kom hem i eftermiddags tog jag alltså det sista rycket med städningen, så skönt att äntligen ha det där klart!
Jag är ju ständigt supertrött så det tar då sin lilla tid med allt jag ska ta mig för nu tycker jag.
Läkaren ifrån hudmott i Karlskrona ringde nyss och mysteriet kring allt fortsätter...De senaste blodproverna dem tog var bra och hudprovet ska de titta ännu mera på imorgon och sen ringer hon mig imorgon igen. Hon börjar oxå klura på om blodbristen har nåt samband med de här utslagen...De fortsätter att komma hela tiden och det där har jag haft i ett par mån nu ju.
Hon funderar på om det är nån form av allergisk reaktion men vad? Ja jättesvårt det där alltså!
Jag vill bara bli av med det nu!


Kommentarer
Postat av: Linda

Allergisk reaktion? Ja då måste det ju vara mot något som du får i dig dagligen :S Vilket mysterium detta är !! ? Kramar

2012-01-19 @ 06:23:36
URL: http://vimsmaja.blogg.se/
Postat av: Terese

Hur är det gumman? Har du hört nåt mer från hud? Hoppas verligen att du får bukt med det snart!



Kramar

2012-01-19 @ 09:50:32
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0