Allt annat än städande

I  Fredags började jag att plocka ner min jul, inget stort hus jag har inte men har ju desto mera grejer så det tar då sin lilla tid...särskilt när man sen gör allt annat ist :)
Jag har både igår och idag lämnat min säng till förfogande för min svägerska som jobbat natt, lättare för henne att komma till ro i ett hus där det är tomt. För vi är ju storfamilj här, trivsamt att ha dem här hemma tycker jag!
På eftermiddagarna när jag sen kunnat fortsätta med min städning har jag helt enkelt valt annat för inte springer det liksom ifrån en.
Har inte så värst mycket ork heller känner jag.
Men ett ryck till imorgon sen är det klart!

Idag har jag haft en väldigt trevlig utedag, jag tog Melwin, hunden och ett helt gäng med kompisar och gick upp på berget i förmiddags, Melwin hade Helens systerson att leka med så det var full fart på de små benen.
Sen blev det fika där uppe, kakor och varm choklad, jättehärligt!

Sen gick vi hem, röda om kinderna båda två, jag brukar ju nuförtiden annars höra hur blek jag jämt är.
Och efter lite lunch åkte jag sen iväg för att vara barnvakt, passade min ena kusins barn, två söta små töser.
Blev lek, sagoläsning m.m. Så skoj så :)

Så min söndag har varit rätt aktiv och precis som jag älskar, att bara vara med ungar!
Nu blir det en vaaarm dusch(fryser så hemskt idag!) och sen soffan!


Kommentarer
Postat av: Terese

Låter som en riktigt härlig söndag! Man blir lätt frusen när man har varit ute en hel dag, i alla fall blir jag det :-)



Nä, godis äter jag aldrig. Gillar inte det alls så för mig blir det endast popcorn eller chips. Ibland kan jag smaka på någon chokladbit av Niklas men inte heller det är ofta (annorlunda när jag är gravid faktiskt, då har jag ätit väldigt mycket choklad...skumt tycker jag)



Skönt att du mår okej i alla fall!



Kramar

2012-01-15 @ 20:44:53
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0