Berg o dalbana

Känns som att jag inte skriver nåt annat än mitt mående just nu men när jag tar mig ork o tid till att sätta mig vet jag att det är endel som undrar över hur jag mår så därför passar jag på.

Jag fick i mig järnet i måndags, första sticket t.o.m! Min sköterska hade kallat in förstärkning och hon presenterade sig som Dracula...en riktig blodsugare haha och hon lyckades som sagt så ska till henne på fredag oxå. De ville inte ta nytt hb på mig men jag tror att jag tar upp järnet nu för bättre är det emellanåt iaf.

Jag var sen hos min "häxa" idag och efter att hon tagit mina värden konstaterade hon att det hela var en berg o dalbana och katastrofalt.
Hon vågar inte behandla mig fullt ut för rätt om jag blir bättre är varken borrelian eller rosfebern helt borta ur kroppen än. Mitt öra läker på men får det omlagt varje gång jag är på vc, ska sen till min dr i Karlskrona om två veckor. Då får hon kolla genom det riktigt och sen ska jag återkomma till min häxa.
Eftersom hon inte kan behandla mig helt kan jag heller inte räkna med att bli bra nu så t.o.m hon sa åt mig att överväga noga på att ta glutenfritt ett tag, då kan kroppen ta upp järnet bättre och när jag sen kan dit igen kan hon behandla riktigt så jag sen kan äte riktigt igen.
Det har helt enkelt blivit för mycket för kroppen nu så därför blir det då såhär.

Nu är jag som vanligt mer död än levande, blir alltid sådär efter hennes behandling, Migrän har jag oxå haft idag så ja, det rullar på eller nåt.
Däremot så kan det ju bara bli bättre nu, för lite järn i kroppen, lite nålstick av häxan och mycket sömn borde göra susen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0