Prickig korv

Förra vintern fick jag problem med nässelutslag, de konstaterade också läkemedelsallergi på den där hudbiopsin de gjorde. Jag uteslöt Tradolanen och det försvann. Jag tål just inte så mycket värktabl så i höstas fick jag rådet av min dr att testa Tradolanen igen och jag har inte märkt av nåt. Förrens nu då då.
Jag fick 150 mg utskrivet nu när jag fördärvade mitt knä som jag har tagit varje dag, två om dagen plus Tradolan 50 mg mitt på dagen.
Igår började jag få utslag och klåda och idag är jag helt full utav prickar, precis likadana som förra vintern så jag är rätt säker på att det är av tabletterna.
Jag ringde Ortopeden idag och fick tid på sjukhuset imorgon, de ville kolla mitt knä och så får vi se om det finns nån annan tabl jag kan få. Får verkligen hoppas på det iaf för jag har ju fortfarande jätteont i mitt ben.
Jag bara hoppas att det blir en vettig läkare jag kommer till.
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Hoppas det går bra hos läkaren idag!! <3

2012-12-07 @ 12:41:15
URL: http://Vimsmajan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0