Tidig start men mysig sådan

Igår kom Melwin hit och då för att vara hos mig till idag. Alltid lika trevligt att ha honom och nu var det rätt länge sen sist.
Vi hade mys igårkväll och sen slocknade han på soffan, låg sen där till jag flyttade över honom till min säng och då lade jag mig jämte för att dra några avsnitt av "Lilla huset på prärien".
Han, och jag oxå för den delen har sovit gott hela natten fast som vanligt så sover jag ju bara med en ögat när jag har ett barn hos mig.
Och sen hörde jag hans ljuva stämma redan tjugo över fem imorse, han ville stiga upp då. Fick han att ligga en pyttestund till och sen var det bara att kliva upp.
Nu sitter han och ser barnprogram, frukosten och frukten har vi klarat av :)
Ser ut att bli en gråmulen dag, jag som hade önskat fint väder till idag så vi kunde va ute i solen...Jaja. får se hur det blir med den saken!

Nu ska pluttefisen va hos mig till vid middagstid eller så och ikväll ska jag in till Christian för att vara hundvakt. Jag hörde att de hade pratat om åska här till natten som kommer, måtte vi slippa det för Christian är inte är hemma förrens sent inatt, hans hund är mörkrädd och jag likaså så åskan vill jag då inte ha oxå! Har sen jag blivit sådär grymt nojjig av mig även blivit skrajj för åskan, dock inte lika mycket om det skulle va på dagtid som på natten.
Och skulle det komma får jag väl helt enkelt ta mig i kragen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0