Såå fina <3

Igår kom då äntligen storasyster med familj hem. Lillie Colin är ju bara så himla fin och vad jag myser med honom i famnen.
Storebror Jack har jag längtat så hemskt efter och han är lika go han, växer som gräs gör han :)
Han kom och kröp ner hos mig vid sjusnåret imorse, härlig start på dagen!
Nu är de iväg en sväng och det blev så himla tyst här i huset.
Ja nu blir det mycket mys med pojkarna och ikväll kommer även Melwin som ska va här till imorgon, härligt med barn i huset!
Behöver jag tala om hur jag stortrivs nu!?


Kommentarer
Postat av: Terese

Gud så härligt! Njut så mycket du kan nu och jag hoppas du kan få må någorlunda bra!



Kramar

2012-04-02 @ 22:37:52
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0