Glatt!

Ikväll kom en kär vän till mig och hälsade på, Melissa. Hon och jag var hemskt tajta under skolan och sen tappade vi tyvärr mycket kontakt under gymnasiet men så fann vi varandra igen för nåt år sen och fastän att vi nu inte träffas så ofta är det som om det vore igår :)
Vi är precis lika pratglada bägge två och då vi båda oxå är kända för glatt humör blir det självklart mycket skratt när vi kommer ihop :) Jag bjöd henne på Tacopaj och så glass, frukt och kladdmuffins. Detta intogs då under en massa babbel, om allt mellan himmel och jord och så många gamla minnen vi delar.
Hon hade med sig en suprfin blomma, jag har aldrig tidigare sett nån sån här. Hoppas bara att jag kan ta hand om den!

Nån som har en aning om vad det här är? Undrar ens om mina föräldrar känner till den här, de är ju himla duktiga på allt vad blommor heter så skulle visserligen inte förvåna mig.
Tack så mycket Melissa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0