Dax igen?!

Jag har i en veckas tid haft konstant ont i örat och min käke, mycket av det rödflammiga jag fick slut på när antibiotika sattes in mot Borrelian har kommit igen. Detta har sen blivit värre och värre och igår var det ohållbart så ringde hudmott i Karlskrona för att höra vad jag nu ska vända mig. Är det Borrelian som blossat upp igen? Är det en öroninfl??? Ja, jag vet inte och sköterskan jag igår pratade med sa att jag skulle vända mig till min VC så de direkt kollar hur det ser ut i örat. Så ska dit snart.
Det har svullnat mer igen och tänderna är nu så påverkade så tandköttet liksom lagt sig över tänderna, gör skitont och tugga kan jag knappt. Får äta Alvedon för glatta livet för att kunna äta mat...Ja, en soppa med andra ord.
Får hoppas jag blir nåt klokare på det idag och att det inte är Borrelian igen för då lär det va rejäl Antibiotika igen och det klarar inte min mage.


Kommentarer
Postat av: Terese

Men då, vad jobbigt! Hur gick det hos vc?



Kram

2012-04-12 @ 13:01:32
URL: http://teresedenrara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0