Barn i alla de former

Åkte som planerat till Christian i fredags och när han kom hem efter jobbet så åt vi gott, tittade på "Idol", sen en film och ja, myste lite sådär allmänt, ni vet, det där klassiska fredagsmyset :)
Sen var det till att hänga i hans loppis igår, var endel folk här, så gick bra och är ju alltid kul att prata med lite folk:)
Igår eftermiddags åkte vi sen ut en runda med båten, såå skönt med havsluft och att va ute mitt på havet är då balsam för själen!
Efter det bar det iväg hem där det bjöds på räkmackor och där min lille pluttefis väntade på mig då jag fick rycka in som barnvakt. Så inatt har jag haft en liten gosig, söt gosse hos mig, mysigt det!
Imorse vakande han som vanligt med ett enda stort leende, sen låg han och klappade mig på kinden tills jag slog upp de blå :)
Lite frukost på det och sen gick vi en härlig morgon promenix och så slocknade han så gott i vagnen, han brukar inte va vaken så länge där på morgonen för sen tar han sig en förmiddagslur och han sover ju så gott ute i friska luften så sen sov han resten av tiden tills hans mamma kom.
Och sen bar det av till Christian igen där jag nu passar hans barn, lurviga söta små djur :)
Han kommer hem om ett par timmar och jag och Nellie (hans vovve) ska ut i skogen för att plocka lite trattisar.
Jag vet att endel av mina läsare plockar endel svamp, plockar ni nåt mer än trattisar? Finns ju så många soter men jag känner mest bara till gula kantareller och så trattkantareller så håller mig till det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0