Tradera

Jag har inte varit så mycket för det där med att handla på nätet, ja om man bortser från företag då då :)
Har liksom bara blivit så.
Men så har jag nu gått med i Tradera, hittade ett verkligt fynd där, 24 Danielle Steel böcker där utropet var på 100 kronor, jag samlar på alla hennes och saknar runt 10 st, i det paketet på Tradera fanns det 5 jag inte hade.
Jag budade på detta och vann det oxå! :)
Hamnade på runt 300 kr med frakt så det var verkligen billigt, de jag sen redan har kan jag ju försöka sälja igen och förhoppningsvis få igen lite pengar på.
Jag ska även testa att sälja lite av mina handgjorda kort, har lagt ut ett par så får se om det går vägen. Hade ju varit skoj om jag fått några kronor för dem, går det så går det :)
Ska börja göra julkort snart och sen slänga ut några såna också tänkte jag, i nuläget är det bara grattiskort jag lagt ut.
Tror allt det där med Tradera är lite småfarligt för det är lätt att fastna i det där köp o säljgrejjen.
Men ska göra mitt bästa för att hålla fötterna på jorden haha :P
Och faktum är ju att man kan tjäna goa pengar på det där. Men det är ju också ett faktum att det är lätt att köpa på sig :P


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag är nog en av dom som har fastnat i det där köp o sälj..på facebook nu också jö;) Men jag säljer ju endel också :) tur de'!

Jag såg korten du lagt ut, fina! De borde inte vara svårsålda. Ser fram emot julkorten, kanske du får ett bud härifrån :)

Kramar

2011-10-18 @ 09:41:35
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se
Postat av: Linda

Det är ingen hake alls Malin:) det är det som är så bra ! Jag tänkte också så i början.

Jag köpte ju en sak därifrån till Johan idag..återkommer med mer info.



Haha, ja du har sett det va;P Jo jag har Tradera också, men har blivit mindre med det nu när det finns ungefär samma sak på fb :)



Kram

2011-10-18 @ 19:10:49
URL: http://bidrottning.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0